fethiyeli48-48 Kürtajdan sonra ilk adetim cok sancılı oldu bende dayanamadım agrı kesici içtim adetimi kesti bi zararı olur mı
Sibelezgi fethiyeli48-48 bendede oyle olmusti zaten 55 gun olmamistim buscopan icmistim ama bise olmaz zaten icmissin artik geri donusun yook.allah sabir versin ins tekrar hamile kalirsin canim
fethiyeli48-48 Sibelezgi Çok agrım vardı dayanamadım içtim oda kesti maalesef bende 40 günde oldum inşallah hemen hamile kalıp sağlıklı evlatlar dünyaya getiririz