Kızlar yarın öğlen cinsiyeti öğrenmek için ilk defa Şükran hocaya gidicem, memnun kalırsam onunla devam etmeyi düşünüyorum. Kendi doktoruma pek ısınamadım. Benim doktorum 16 hafta bitmeden cinsiyete bakmıyordu, Şükran hoca da öyle mi? Gidenler doktordan memnun mu?