Bseda ben sezaryeni izledim youtubedan. Zaten ilk kat yukardaki deri . İlk onu kesiyolar . Kolun bacağın hıc kesıldıyse bı yere vurup öyle düşün.Karnına ilk o kesiyi attıklarında onun acısını hissetmiosan uyuşunca zaten geriye kalanıda hissetmezsin heralde öyle anlaşılır uyuştuğun😝 yani ben kendimi böyle rahatlattım 😅