Benm 32de dönmemişti bir süre hareket yaptırdı doktorum 34. Haftada dönmüştü ayaklarınızı yüksekte tutacak şekilde yastık falan koyabilirsiniz veya duvara dayayabilirsiniz hergün 3 5 dakika yapabilirisniz doktorunuza danışıp benmki döndü bu şekilde tabi yapmasaydmda dönermiydi allah bilir🤷♀️