Ben yaptırdım canım iki defa hiçbir zararı Yok tam aksine çok yararlı yaptırmanı tavsiye ederim detaylı ultrasonda bebeğinin organlarını inceliyorlar eğer bir terslik varsa (organları gelişmediyse yada eksik birşeyler varsa)görüyorlar ve ona göre önlem alıyorlar çok şükür benim bebeğimde birşey çıkmadı inşallah sizin bebeğinizde de birşey yoktur sağlıklı sıhhatlidir💕💕