incininannesi Ozerhome canım annem dışardan gelecek çalışıyor işlerini ayarlaması gerekiyor o yüzden doktorum sağolsun anlayış gösterip ayarlama yaptı evet çok erken henüz ama iyi oldu bizim icin
Ozerhome incininannesi aynen canım böyle konular için iyi oluyor erken tarih vermek.en azından herşeyini ona göre ayarlarsın. Sağ salim kucağına alırsın inşallah yavrunu 🙏
Sinemdmrcoglu Kızlar geçin sene Nısan da yaptım sezeryanla doğum korona testi falan yoktu burda okuyorum bazı kısıler korona testinden sonra doğuma alınıyorlarmış bu yenı mı çıktı ya çok korkuyorum o testten korona deılsem neden test yapayım kı
Birmom Mcakir cok iyi benimde ikinci sezeryan 39 da almasıni isterim anne karında daha güzel gelişiyorlar
Mcakir Evet öyle ama insan bir an öncede kucaklamak istiyor😊 Tabi hiç bişey bebeğimin sağlığından önemli değil. Napalım beklicez artık🤷🏼♀️