Kızlar 24+5 olduk hareketleride şükür hissediyorum fakat burda herkes 24 te tekmeler vs diyor ben o Tekmeyi hiç hissetmedim normal küçük küçük. İlk gebeliği olanlar bu haftalarda tekme tekme diyor bende mi bir sorun var haftaya göre normalmi küçük hareketler??