Hndakgn Hanımlar 26 haftalık hamileyim ve akıntım hiç bitmiyor sanki her geçen gün çoğalıyor böyle bir durum yaşayan var mı aranızda
Fadimehnk Hndakgn ben canım 38 deyim halen devam ediyor çok kafana takma kimin de öyle doğuma kadar unocare diye tek doz ilaç veriyordu doktor bana o iyi geliyordu bir danış istersen
Esra004 Hndakgn bende 22 haftalik hamileyim yaklasik iki aydir yesil akintim var ilac kullandim ve halen devam ediyor
Nilhlp Hndakgn hep aynı. Sürekli günlük ped kullanıyorum. Doktorum yanma kaşınma olmadığı sürece normal diyor. Bol su içmek gerekiyormuş, başka bir ilaç demedi.