Marvegas1 Canm bi kaç hafta once benmde kaşıntım vardi hemde çok fazla bana doktor Zalain krem yazdı akintin varsa donaxl di sanırm yanlış hatirlamiyorsam fitil şeklinde bide onu yazdı bna cok iyi geldi hatta krem i doktor yazar yazmaz eşime hemen al gel dedm 🤣 şeyimi kasimaktan çalışamıyorum dedim anında kesti diyebilirim kaşıntıyı , doktor niye onu yazmamış bilemedim genelde hep onu verirler bu arada isterseniz sağlık ocağına yazdiranilirsinz