Handan28 Kızlar merhaba 23+5 olduk ama kabız sorunu yaşıyorum benimle aynı sorunu yaşayan varmı varsa nasıl çözüm buldunuz
Hacergedik Handan28 merhabalar canım 34 haftaya dayandık bizdede oluyor kuru kayısı ,kuru incir tüket gerçekten işe yarıyor 👍🏻
MihricanA Handan28 Zaytin yağı ictim bir kaşık ertesi güne rahatladim biraz zor oluyor ama dene mutlaka
haziranin25i Handan28 doktorum duphalac surubunu önerdi tam alıp kullanacağım zaman tuvalete çıkmaya başladım.
-Canparem_ Handan28 gece yatmadan bi sade soda birazını iç içine 2 3 incir dogra ince ince at sonra limon sık 10 15 damla kadr karıştır biraz özleştik mesela bi pipet yardımıyla sabahına rahatlarsın inşallah bende kabızlık dan çok çektim hatta hemoroid oldu bu yöntem benm ilacım oldu
Efk13 magnesie kalsine diye bir toz var kabızlıkta kullanılıyor.Benim doktorumda bunu yazmıştı ve tek ölçekte etkisini gösterdi.
Sevgiii7 Handan28 geçmiş olsun öncelikle ben sabahları aç karna gün kurusu kayısı üç tane yiyorum ara ara ılık su içiyorum yerken bu şekilde etkili oluyor . Diğer türlü sıcak suda bekletip içtiğimde çok etkisini göremedim. Ama sabahları aç iki bardak su içmek bağırsakları çalıştırıyor.Siz Demir ilaçı kullanıyor musunuz o da yapıyor biraz kabızlık
Efk13 Kendimde sağlık çalışanıyım hastslarda kullanıyorduk ama gebelikte kullanıldığını bilmiyordum doktorumda önerince kullandım doktorunuza sorabilirsiniz önerebilir.Duphalac ı çok tavsiye etmeyenler var çok şekerli çünkü.