Evet kizlar bende doğurdum rahatladım çok şükür darısı sizlerin başına ağrısız sızisiz bir solukta sizde kurtulursunuz inşallah benim gece 4:30 da suyum az az gelmeye başladı ve sabah 8:00 da sancilarla başladı hikayem biraz kendimi iyi hissedim tüm detayları ile yazicam inşallah