Kızlar şafak 1🤲çarşamba nasip olursa kucağımızda prensesimiz.. Çok karışığım, ağlamaklıyım.. Yüreğim dar sanki, çatlayacak gibi.. Hamileliğim boyunca sigara illetinden kopamadığım için ödüm kopuyor bişi olacak diye.. Çok şükür bu ana kadar hiçbi sorun skıntı yaşamadık. Gelişimi kilosu gayet güzel yavrumun.. Ama ya doğduktan sonra bişi olursa.. Ahh yüreğim pırr pırr.. Rabbim e emanet.. Allah bu zıkkımın pençesinde olan herkesi özellikle anne adaylarını kurtarsın inş.. Sizler de bana dua edermisiniz.. Teşekkürler şimdiden