Hissetmiyorsun takılmasını da çıkmasını da ikisinde de anestezi altında oluyorsn ama daha önce farklı bir rahatsız için sonda taktırdim anestezi olmadan takıldı ve çıkarıldı hiç de öyle ağrı va olmadı evet insanı rahatsız ediyor ama zor bie şey değil düşmeye değmez onun yerine bebeğinize odaklanın dogum sonrasını düşünün güzel hayaller kurun. Buraya sonda çok acıtıyor şu bu da yazsak o sonda takılacak önemli olan bebeğimize kavuşmak aradaki diğer şeyler teferruat