DefneOzturk idrarım da enfeksiyon çıktı ve doktorum antibyotik yazdı ve vajinal fitil yazdı? Umarım geçer okadar umutsuz kaldım ki.. benim gibi olanlar varmı burada ? Yada geçirenler ? Merak ediyorum….
3851 DefneOzturk bende dun ogrendim enfeksiyon oldugunu ama bilmiyorum nolcak yarin kendi doktoruma randevum var
Yeppudaa DefneOzturk evet b ndede oldu bende enfeksiyon yaşadım.hatta ilk hamielleigimdede yaşadım geçti çok şükür .siz bol su içmeyi unutmayın ilaçlarınızı hiç aksatmayin.uzulmeyin herkes yaşıyor bunları .
elisa_ DefneOzturk evet oldu tek kullanımlık antibiyotik verdi bir bardak suda eritip içiyorsun öyle bi ilaçtı , bi kere içtim geçti bi daha olmadı çok memnun kaldım . Fitil falan vermesi yani . Ve enfeksiyonda çok yüksekti bende
BTSG04 DefneOzturk ben iki kez oldum birinde antibiyotik kullandım diğerini evde kendi kendime geçirdim. Hamilelikte daha sık olması çok normal rahim büyüdükçe diğer organlar şekil değiştiriyor
Sisa77 DefneOzturk gecmis olsun canim ben suan ikinci bebegime hamileyim ama ilk hamileligimde ayni tedawiyi gordum ilaclarini duzenli kullan ve bol su icmeye dikkat et icin rahat olsun gecici bisey enfeksiyon dikkat edilmesi gereken bisey iyi olmus ilaclara baslaman❤️
Yeppudaa DefneOzturk başka bir aya kaldı o zaman hiç üzme kendini . İlaçları kullan bir bakmışsın hemen hamile kalmışsın.halamdada vardı enfeksiyon doktora gitti ilaç verdi doktor öbür ay hamile kalmış iltihap falan kalmamış .yani herşey vardır bir hayır her şer dede vardır bir hayır.
Sisa77 DefneOzturk DefneOzturk bi isim olarak soylememisti sadece enfeksiyon demisti doktorum 5 yil onceydi bu hatirlayamadim belkide ismini😁
Cramel DefneOzturk bende enfeksiyon vardı tek kullanımlık suya karıştırılan toz verdi dr ve geçti çok şükür
Miskokulum35 DefneOzturk bilmiyorum canım inan sadece bakteri çıkmış dedi. 1 hap 1de suya katıp içilen ilaç verdi bol su iç dedi bu kadar