Ah bende de aynı sorun var. Üstelik 10 gündür kabızım ne denediysem düzelmedi. Arkam yırtılıp parçalanıyor gibi sanki. Hormonlardan daha çok artiyormus canım. Sürekli su içiyorum, sabah aç karnına kayısı erik yiyip ılık su içiyorum, zeytinyağı içiyorum, krem sürüyorum. Allah yardımcımız olsun çok zor