Kızlar merhaba bu hafta da normal mi karında sertleşme hissi ? Mesela karnım sanki ikiye bölünüyor gibi oluyor iki taraf da sert orta boşluk gibi tam tarif de edemiyorum birkaç saniye öyle kalıyor geri yumuşuyor. Perşembe günü doktor randevum.Sertleşme sancı dedikleri şey nasıl tam bilmiyorum da doktoruma da yazdım henüz görmedi.Böyle bir şey yaşayan oldu mu ?