babymom- Kızlar biliyorum hamilelikte normal ama bu gün çok fenayım kasıklarım çok ağrıyor ayağa kalkamıyorum sağından soluma bile zor dönüyorum buda mi normal yaşayan var mı doktora gitmem gerekir mi
Gizmolata babymom- solunuza yatıp dizlerinizi karnınıza çekip öyle uzanın,bu dinlenme pozisyonunda bile ağrılarınız uzun sürüyorsa bi doktora görünün hem içiniz rahat eder, magnezyum kullanıyor musunuz?
istanbul3434 babymom- kendinde anormal bir agri hissediyorsan doktoruna sormalisin. Agrinin boyutunu bilmedigimiz icin ne soylesek yanlis olur.
Aslina babymom- magnorm kasık karın ağrısı yapıyor olabilir mi ben hamile değilim ama magnezyum eksikliği için vermişti doktor kasık ağrısı var bende. Gebelik belirtisi olsun istiyorum ama galiba magnorm kaynaklı 😔
babymom- Aslina yok canım sanmam çünkü kasık ağrım geçti hala magnorm kullanıyorum kendi kendine geçti doktora gitmedim bende