Nurem20 Selam kızlar yeni üyeyim 🙈erken gebelik testi yapan lar doğruluk payı ne kadar acaba adet gecikmesini beklemek mi gerekli tam emin olmak için
Tuba11 Nurem20 Canım ben adetim olacağı gün normal kaset test yapmıştım çift çizgi çıkmıştı. İnanmayıp ertesi gün de erken gebelik testi yapmıştım ondada aynı cif çizgi çıkmıştı.
BegumIscanTunc Nurem20 adetime 6 gün varken kaset test yaptım varla yok arası çizgi çıktı sonra erken gebelik testi yaptım çok net çift çizgiyi gördüm şuan 13+6 hafta olduk bile darısı isteyenlerin başına inşallah 🤲
Tugcekkkkk Nurem20 ben daha önce önce bir gün arayla erken gebelik ve normal gebelik yaptım hiç bir farkı yoktu. Hatta erken gebelikte hiç çizgi çıkmadı ertesi gün normal gebelik yaptıgımd silik çizgi oldu. Bu arada bazen adete 2 gün kala çıkıyor
Nurem20 Tuba11 bekleyelim bakalım 😇Tek çizgiyi görmek beni olumsuz etkiler bir yanımda sabret az daha diyor 🙏🏻Hayırlısı bakalım
Nurem20 Happymother3 canım bugün yaptım erken gebelik testini ama maalesef çıkmadı 😔adete 4 günüm var hayırlı bir umut bakalım
Esss58 BegumIscanTunc adet döngününz kaç gün bir de yumurtlama gününüzü kesin biliyor muydunuz yada şöyle sorayım tahmini yumurtlama gününden kaç gün sonra test yaptınız birde sabah mı yaptınız? benim de 5 gün var yapsam çıkar mı acaba :(
Mom107 Esss58 eğer gebelik varsa çıkar testte adet gecikmesi beklemenize gerek yok erken yapıldığı için sadece 2.çizgi silik çıkıyo ama yinede bu gebe olduğunuz anlamına geliyo
Ferda_ Esss58 benim adetim döngüm kürtajdan sonra 25 güne düştü, yumurtlamayı 11.gün gördüm, adete 5 gün var yarın yapsam mı yapmasam mı bilmiyorum, sizin kaç gününüz var? Normalde yumurtlamadan sonra 12.gün kanda belli olur deniyor ama ben de kararsızım.
Mom107 Nurem20 beklemenize gerek yok gecikmeyi. doğruluk payı var erken testlerin 1 hafta öncesi yaptım test pozitifti
Nurem20 Mom107 Mom107 silik çizgi yok canım ama bilmiyorum adet tarihinde normal 5 TL lik testlerde çıkanlar olduğunuzda okumuştum