gulbahar0505 Nazmiyekndmr sabah 8.30 da aciliyor genelde o saatte gittiginde gün icinde 3 den sonra cikiyor sonuclar
Mdnyldz Nazmiyekndmr Erken saatte gitmenizi tavsiye ederim. Genelde kan alımlarını belli bi saate kadar yapıyorlar diye biliyorum. Ben sabah 9da gitmiştim ertesi gün sonuçlarım çıkmıştı.
2prensannesi2008 Slmylmz e nabızda göremiyorum kan sonuçşarımı uygulamadanmı bakıyorsunuz yoksa google giripmi bakıyorsunuz
Bilge44 10 a kadar tahlil alıyorlar diye biliyorum tam kan sayımı ama değiştiyse bilmiyorum. Yine de erken gitmekte fayda var öyle yapın siz 🥰
Slmylmz 2prensannesi2008 googledan aratıp e devlet şifremle giriyorum e nabıza orda tahliller kısmı var bizim burda bir gün sonra çıkıyor sonuçlar zaten direkt çıkarıyor sonuçları iki kez kan verdim bu şekilde aldım somuçları
2prensannesi2008 Slmylmz bn uygulamasını indirdim telefonuma ordan baktım ama hiç göremedim google bakmadım hiç
Beyzan Nazmiyekndmr ben 10.30 da gittim geç kaldin dediler 9 ideal bence hem aç gidiliyor daha fazla aç kalmamış olursunuz
Esraanil 2prensannesi2008 istanbuldaysanız e nabızdan gözükmüyor doktor kayıt numarası veriyor google a labim yazıp sonuç sorgulama kısmından bakabiliyorsunuz