Busgktp Merhaba hanımlar 🙋🏻♀️ Hamilelikte hangi cilt bakım ürününü kullanıyorsunuz. Cildim aşırı kurudu ve Bende new essential’ın serumunu aldım ama kullanmamda sakınca olur mu bilemedim. Bu konuda bilgisi olan bizimle paylaşabilir mi? Sonuçta bakım şart değil mi 🤗😇
Happylif3 Busgktp Doğal dağdan toplanmış ezilmiş kantoron yağı ile organik zeytinyağı karışımı kulllanıyorum. Annem kendi yapıyor. Muhteşem bi şey. İnce çizgi leke kuruluk va aklınıza ne gelirse hepsini yok ediyo😄
gamzeserenn Benim cildimde çok kurudu ve dökülmeye başlamıştı beyaz beyaz doktorum cildiyeye yönlendirdi onun tavsiyesiyle La roche posayın vücut için ayrı yüz için ayrı nemlendiricisini kullanıyorum çoook iyi hemen etki etti yumuşacık oldu yüzüm🥰
Busgktp gamzeserenn ben onun temizleyiclerini kullanıyordum gebelikten önce demek ki kullanmaya devam edebilirim 😊 teşekkür ederimm
Kiraz1801 Ben hamilelikten önce kullandığım temizleyiciye devam edıyorum salisilik asitli, ama nemlendirici ve tonik konusunda doğal şeyler kullanıyırum, gül suyu, üzüm çekirdeği yağı gbi.. Ha bi de nuxe un nemlendiricisi vardı onu da kullanıyorum
gamzeb Ben hiçbişey kullanmıyorum 😂 kurumadı cildim ama ara ara sivilce cıkıyor geçiyor kendi kendine 😂