Kizlar benim reglime 4 gün var hiçbir belirtim yok yada bana öyle geliyor bilmiyorum ama boş geçti sanki yine . Bu ay doğurganlık dönemlerimi değerlendirdim erken gebelik testi almıştım sizce yapayım mı yarın sabah sonuç alırmym yani bir belirti gözlemleyemedim sadece meraktan. Aranızda erken gebelik testi yapan varsa reglinize kaç gün kala pozitif sonuç aldınız?