Eliffk Kızlar çalışamaz raporu almak gerekiyor mu doktordan yoksa otomatik düşüyor mu sisteme tarihi gelince
Beri_ilhan Eliffk bende 32 de çalışabilir aldım. Orda raporun tarihi yazıyor ama 37 de yine de doktorumdan çalışamaz raporu alıp iş yerime tekrar verecem
istanbul3434 Eliffk raporun uzerinde izin baslangic tarihi yaziyor o tarihte izne cikiyorsunuz. Hem doktoruma hem.isyerime sordum tekrar calisamaz raporu gibi bisey yok sen dogrudan 37de izne cikiyorsun dediler. Bu arada yarin son is gunum😍
Eliffk Kucukkedi yok hayır Doğumdan sonrasına aktarmak için 32 haftada çalışabilir raporu aldım 37 de mecburi bitiyor rapor çalışamaza dönüyor
Sozem-92 Bende 32.haftada çalışabilir raporu aldım. Doktorum gittiğin hastaneye göre değişir bazen sisteme düşmüyormuş sen yinede çalışamaz raporunu al muhasebecine ver dedi 🌿