Cesrabkn Merhaba teyzeleri 13+1 deyiz bebişimi bugün gördük cinsiyetini tahmin edebilir misiniz 😍 https://imgyukle.com/i/HsI7bS
Cesrabkn Erenim bu zamana kadar hiç aşermedim hamile kaldığımdan beri hiç bişey yiyemiyorum tatlı aşığı bir insandım tamamen uzaklaştım daha çok ayran yoğurt ve yoğurtlu şeyler yiyebiliyorum 🙄
Esraguler Cesrabkn mutlaka ögrenince haberdar et canım göbek inişi yok kızlarda daha inişli oluyor benim bıdık oglan da böyleydi oradan biliyorum 😘 tabiki de öncelikle saglıklı olsun o bize yeterli ☺️
Cesrabkn Esraguler canım biliyorum bugğn doktor erkek gibi dedi ama bi dahaki kontrole kadar değişmez inşallah dedi öyle deyince bana bi şüphe düştü size de sorayım dedim 😌