Kızlar merhaba benim gibi olan var mı? Önceden de post açmıştım ama artık göbek tüylerim gözüme o kadar batıyor ki tekrar konuşma ihtiyacı duydum. Diğer bölgelerim normal ama hamileligimi öğrendiğimden beri göbeğim bayağı tuylendi. Gördükçe sinir oluyorum doktora gidince de utanıyorum alsam mı diyorum 12 haftaya gireceğim. Dökülür mü bunlar sizce ? Bir de çatlak olmaması için hindistan cevizi yağı kullanamaya başlayacağım daha da çoğaltır mi korkuyorum