Kızlar 29 haftalığım, doktorumla henüz doğum şeklini konuşmadık. Oda nasıl istiyorsun ne düşünüyorsun diyede sormadı açıkçası o sormadan bende dile getirmedim erken mi acaba daha merak ettim ama en son gittiğimde 37 39 haftalar arası alırım seni çok beklemeyiz demişti? Şubatta randevu var doğum şeklini sorsammı ki
Gerçi doğum şeklini belirleyen de bebek 🤦🏼