Brn18 merhaba, tam 13.haftamda adet kanaması gibi kanama yaşadım bir gece, sonra da kahve lekelerim geliyor. Şükür kanama tek gece sürdü. Lekeler de bazen oluyor birkaç günde bir belki. Şimdi 15+5 oldum. Leke geldiği gün progestanı 3 alıyorum. Normalde coraspin kullanıyordum, pıhtılaşma yok ama düşüğüm var tedbir amaçlı vermişti. Kanama olduğu için onu bıraktım. Doktor bana da endişelenme diyor, ben yine de leke yoğun gelirse doktora gidiyorum ama kalp atışında bebeğin gelişiminde bir sıkıntı yok çok şükür. En son doktor artık bu haftada düşük bu kadar kolay olmaz, çok şiddetli olur korkma boş yere dedi. İnşallah sonunu sağ salim getiririz. Size de çok geçmiş olsun. Bebek iyiyse biz de bol bol yatıp dinleneceğiz başka çare yok gibi