Nisanannesiii 28 haftalık gebeyim rahim ağzı kısalığından bugün yatışım yapıldı sancı çıkıyor ciğer geliştirici falan yaptılar çok korkuyorum nolur dua edin oğlumda bende sağlıklıca birbirmize vaktinde kavuşalım.
Ebruyulalii27 Nisanannesiii inşallah canım benim dualarımız seninle inşallah sağlıkla vaktinde kucağına alırsın bebeğini 🤲🏻♥️
Baloglusumm Nisanannesiii kaç çıktı rahim uzunluğunuz sikayetiniz neydi rabbim zamanında kavuştursun inşallah
Deletedmom_5 Nisanannesiii canım öncelikle stres yapma sakin kalmaya çalıs insallah zamanında kucağına sağlıkla alırsın allah yardımcın olsun
Hasibe123 Nisanannesiii ınşaallah bebeğini vaktinde sağlıkla kucağına alırsın canım. 🙏 Belirtilerinden bahseder mısın ?
Ayse-38 Nisanannesiii Allah yardımcınız olsun canm tabiki dua ederiz. Kisalik kac cikti hunilesme olmusmu yada acilma
Suzii-90 Nisanannesiii canim korkma yatıyorsan sorun olmaz insallah kalkmamaya çalış Allah sizi birbirinize bağışlasın vaktiyle alin kucağınıza insallah
Ayse-38 Suzii-90 evet canm az az geliyo ama sancim kanamam yok cok şükür. 3 hafta daha dayanrsak doktor %90 sıkıntı olmaz dedi. Inşaallah dayanırız 🤲 dua et