Tomwaits Küçük anne yanını aldım. Çocuk odasına sadece beşik mi almalıyım? Oda mı yapmalıyım? Tecrübeli anneler fikir verir misiniz🌼
Tahaninannesii Tomwaits Aslında imkanınıza evinizin durumuna bağlı bir şey bence. Odam geniş değildi ben oda yapmak yerine beşik ve 3 kapılı dolap tercih ettim. Daha geniş bir eve çıkınca bebekte büyümüş olur o zaman oda yaparım diye düşünüyorum