Esmmaa Valla ben 4mg kullanıyorum 34 haftalık oldum bulantılarım devam ettiği için sabahları içiyorum sadeece
tly Ben 8 mg kullandim. Bulantim oldugu zamanlar aldim her gun degil. Bulantim azsa yarim tablet coksa 1 tablet almami soylemisti doktorum
arkesophia Bazen günde 2 tane kullandığım oluyor (drum dedi tabiki) ama etkilemeyince etkilemiyor malesef😔