Kızlar merhaba. Bugun ikili tarama testi için gittim. 12+1 haftamdayım. Ben ultrasonda ense kalınlığında bakılacak sanmıştım ama doktor baktı ve bişi demedi sadece burun kemiği ile ilgili konustu. Sonra kan verdim. İki hafta sonra gel dedi. Böyle olması normal mi?