Pnrbyr-2555 Kızlar 15+2 haftalık olduk. 4-5 gündür sağ kasık tarafıma birden şiddetli bir sancı vuruyor 5-10 dakika sürüp geçiyor. Yarın randevumuz var ama normal mi bu sancı neden oluyor acaba?
CerenCyln Pnrbyr-2555 ben de o haftalarda öyle bir sancıyla karşılaşmıştım ama karın sertleşmesi ve lekelenme yoksa korkulacak birşey değil rahim büyüyor.
Ecmelbeyza Pnrbyr-2555 gaz sancısı ben de hep oluyodu anlam veremiyordum korkuyordum ama sırtını ovdur ayağını ısıt hemen geçiyo
Yenigebe9 Beeeen bugyn tum gun agridi ben artik alistim, siddetleniyor ve gecmiyorsa ve kanama varsa tehlikeli ama onun disindq normal, ben ayaguma sicak su torbasi koyuyorum, rahatlıyor
Pnrbyr-2555 CerenCyln çok uzun sürüyor mu peki bu sancılar çünkü o sancı geldiğinde beni çok zorluyor
Pnrbyr-2555 Ecmelbeyza ama mesela lavaboya gidiyorum afedersiniz herhangi hiçbir şey yok sağ kasıktan belime doğru vuruyor
CerenCyln Pnrbyr-2555 çok uzun değildi benimki bıçak saplanması gibi ama eğilirken falan zor oluyordu, magnezyum kullanmıyorsanız doktorunuza danışarak kullanabilirsiniz. O rahatlatıyor
Oznur_08 Benimde hep sağ kasık ağrıyo ve hafif daha şiş gibi herkes sağdan şikayetçi acaba neden sağ taraf
Pnrbyr-2555 CerenCyln Magnezyum kullanmıyorum evet bugün doktoruma sorucam onu da çok teşekkür ederim