suraa60 devlete gidiyordum hep sali gittim hersey normal dedi dogumu bekliyorduk bugun medlife filiz hn. gittim ve suyumun azaldigini dogumu baslatalm diyor ne yapmaliyimm hangi doktor dogru soyluyor ????
seymen suraa60 benim bir arkadasımın da bir hafta içerisinde azalmıştı kontrol diye gitmişti aynı şeyi söylediler sezaryen oldu aynı gün içinde. Su tüketmenizde azalma mı olmuştu. Ben de merak ediyorum neye göre nasıl azalıyor birden su?
suraa60 seymen bende bilmiyorum suyumuda iciyorum 1 bucuk 2 lt iciyorum gunluk hep ama anlayamadımm yani
freuze Merhaba görümcemin de başına geldi aynısı. Doğumuna çok az kala gittiği muayenede suyun azaldığını öğrendi ve hemen sezaryenle aldılar bebeği. Suyunun azalması demek yani sizin suyunuz gelmiş az az geldiği için farketmemiş olabilirsiniz. Bebeğin içeride susuz kalması tehlikeli. Biran önce doktora gitmelisiniz. İnşallah herşey yolundadır. Salı günü suyunuz normaldi belki de salıdan sonra az az gelmeye başladıysa azalmış olabilir.
Semraa1 suraa60 galiba doğumunada az kalmış benimde suyum azalmıştı ama bende dogumda başlamıştı nişan gelmişti kendini hiç tehlikeye atma dogur bence Allah korusun bebeğin içerde susuz kalabilir rahime girmiş mi bebeğin sordun mu hiç
Edirefp suraa60 1,5 litre çok az en az 2,5 3 litre içmeniz lazım. Hatta daha fazlası. Su çok önemli hamilelikde doktorum bana 2,5 litrenin altına kesinlikle düşme demişti
suraa60 Semraa1 sancı gelmeden kanala girmez dedi ve cati muanesi yapmiyormuş dogum aninda yapiyormuş
Semraa1 suraa60. Bilmiyorum canım hakkında hayırlısı olsun bir doktora görün yinede bizler ne söylesek boş yanlışta yönlendirmek istemem inşallah bebişini sağsalim kucagına alırsın 😊
Deletedmom404 suraa60 bende 38 haftalık hamileyim canım benim doktorum da sancı olmadan çatı muayenesi yapmadığını söyledi bebek de daha Doğum pozisyonu almadı daha döner diyo ama bakalım hayırlısı
suraa60 Edirefp cok tşk ediyorum ozaman hemen cogaltiyorum bugun ve havuc öneriyorlar gunluk 3 tane havuc yesem iyi gelir mi duydunuz mu ?
Edirefp suraa60 zaten 39. Haftadaymışsınız doğumu neden başlatmıyosunuz? Bende karpuz havuç ve armut suyu çoğaltıyor diye duymuştum