miraykumru Buse_00 merhaba☘️Bizde bugün 14. Haftaya girdik,12 de erkek dendi,13’te tekrar gittim kız dedi ama net değil dedi🍏🍎siz öğrendiniz mi
Dilaayes Gulgok ahhahhahaha. Bendede 39+5 oldubsimdii baalkabagi yazıyor kucuuk büyük balkabagi heralde😁😁
Busra0710 Sadre19 ya burda yanlış yazıyor, bir hafta önce domatesti, iki gün sonra dolma biber oldu, sonra muz, şimdi geri domates 😇😂😂 bebeğimin psikolojisini bozucak uygulama 😂 bu arada şuan 18+2 olduk