Sevi36610 Ben yaklaşık bir buçuk senedir Yalova’da yaşıyorum sağlıkçıyım bizim hastanede kimseden duymadım onun ismini ama doğrudur yani ben duymamış olabilirim yeni hamilelerdenim bende belki kaile alıp dinlememişimdir o dönemde ilgi alanım olmadığı için😂
Mlk12 Sevi36610 Bende yalovaya sureklı gıdıp gelen bırıyım. İlk dogumumu yalova devlet hastanesinde yapmıstım. O zamanlar özelde ahmet zareye gidiyordum daha sonra ilgisizlik farkedince kızıp bırakmıstım. Devlettede bian dogum yapmıstım
Sevi36610 Mlk12 benim de yanlış hatırlamıyorsam ilk gittiğimde sanırım 5+4 felandı gebeliğim kist 6 dedi şuan 17+3 gebeliğim 10 cm miyom.benim ki rahim dışı bebekle alakası yok ama bu böyle büyürse kaç olur bilmiyorum o yüzden düzenli kontrol ve doktor seçimi çok önemli bu süreçte.
Mlk12 Sevi36610 inşallah bir anda yok olur rahatlarsın. Çoğu kistler için doğumda yok oluyor dıyorlar
Sevi36610 Mlk12 bende devlet hastanesinde çalışıyorum.Ahmet zareyi tanımadım ben geçenlerde de vefat etti kendisi.
Mlk12 Sevi36610 aynen maalesef vefat etti :( bu arada devlet hastanesinde kadın doğum doktorları calısmıyor mu artık ?
Sevi36610 Çalışıyor benim ki riskli gebelik olduğu için tercihim Eray beyden yana oldu.sağolsunlar çok da yardımcı oluyorlar.