Merhabalar 24. Haftadan itibaren olan idari izin 32.haftada bitiyor diye biliyorum sonrasında 37. Haftaya kadar çalışıp doğum sonrasına aktarabiliyor muyuz yoksa beş haftayı da evde mi geçireceğiz doğum sonrasından kesilecek mi bilgisi olan yazabilir mi Teşekkürler