Mondly Tugbanida tansiyon düşüklüğü hamilelikte oluyor doktorlar düşük olmasına seviniyor yüksek olmasından iyidir ama kendini kötü hissettiriyorsa tatlı ve ya tuzlu şeyler yiyebilirsin
Aselinannesi12345 Merhaba 30+4 hamileligin basından beri tansiyonum düşük ama artık beni cok zorluyo yattığım yerden kalkamiyorum iyice düşünce tuzlu ayran içince toparlaniyorum tabiki birazda dinlenmek gerekiyo
Tugbanida Sermec27 benimde hep öyle bazen sürekli bişeyler yediğimi hissediyorum ama aç değilim sırf düşmesin diye yiyorum