Buseniz Onurtugbaa ben ilk kızımı 37+3 te Doğum yaptım gayet sağlıklı ve gelişimini tamamlamıştı çok şükür herkese hayırlı sağlıklı doğumlar dilerim 🙏🏻
Sema99 Onurtugbaa benim oğlum 37 haftalık doğdu 2200 gr doğdu çok şükür iyi şimdi 1.5 yaşında maşallahı var şimdi bu üçüncü gebeliğim 33 gün kaldı gününde önce doğacak bekliyorum öle
islozby Haftadan itibaren olan doğumların sıkıntı çıkarmadığını söylemişti benimde doktorum 👍 tabi Allah bilir sağlıkla gelsinler
Esmmaa Ablam 37 haftalık Doğum yaptı hiçbir sıkıntı olmadı şuan 1,5 yaşında canım 35ten sonra sıkıntı olmuyor ama tabiki ne kadar anne karnında dururlarsa iyi😌
MelekNaz Onurtugbaa sezeryan olacak ksilmalarim oldygunu soyledim doktoruma o da alalim dedi bir sknti olmas gelisimi kilosu iyi dedi. İms oyle olur. Hem bayramda iyilesmek istiyorum ins
Erkekannesiiii 37+5 ama gelmiyor 😭 doktora sorduğumda ne kadar anne karnında kalırsa o kadar iyi gününden önce doğanlar dış dünyaya adapte olmakta zorluk yaşıyor dedi.