2011 sanmıyorum C vitamini deposu diye çay yerine sabahları kahvaltıda kuşburnu çayı içiyorum 34ü geçtik birşey olmadı. Ama içtiğim hazır değil annem şekersiz marmelat olarak yapıyor marmelatı sıcak suyla karıştırıp içiyorum. Google amcaya sorduğumda da kuşburnunun güvenle içilebileceğini öğrenmiştim. Ama yine de abartmadan içilmeli.