ece_2206 merhabalar ben de aşkın hocanın hastasıyım biz 26+5iz henüz ama siz bizim kıdemlimizsiniz hayırlısıyla kavuşun miniğinizs inşallah 🍀🤲🏻 rica etsem bana da anlatabilir misiniz doğum yaptığınız günü neler yaşadığınızı? Hastane nasıl, ebemiz Serap hanım nasıl, Aşkın hoca nasıl doğumda aşırı merak ediyorum. Evet muayeneler iyi geçiyor çok şükür her sorduğuma cevap alıyorum da doğum başka bir şey sonuçta ☺️ sizi de sık boğaz etmek istemem ama inanın çok merak ediyorum ☺️