Kızlar bugün tahlil yaptırdım crp değerim 52 çıktı. Doktor enfeksiyon değerin çok yüksek antibiyotik başlayacaz dedi. 9. Haftamdayım. İnterntten crp yğksekliğini okudum düşüğe neden plur diyor. Başına gelen var mı yarımcı olur musunuz çok korkuyorum :(