Kızlar merhabalar, sizlere bir sorum olacak özellikle tecrübeli annelerin fikrine ihtiyacım var🤗 ben 29 haftalık hamileyim bebeğime oda yaptık çileğin mocha baby serisini aldık. Henüz gelmedi bu haftaiçi büyük olasılıkla kurulumu yapılır. Bayağı araştırarak aldık kalitesini kullanımı falan. Aranızda bu seriyi kullanan var mı? Artısı eksisi nedir tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim🙏🤗🌸