Burcubugra Merhaba arkadaşlar ikili tarama tesirine gittiğimde 12+5 haftadaydım doktorum erkeğe benzettiğini söyledi sizlerin bebişlerinizin cinsiyeti en erken ne zaman belli oldu 😊
PelinK Burcubugra ben de 12+5 de gittim canım %90-95 kız dedi doktor bu zaman kadar yanılmadım ama inşallah doğrudur dedi 🤣
090714 Burcubugra ben 11+5 de gittim doktor ilerden gittiginiz 12+3 gözüktügünü söyledi benim cinsiyette senden erkek ❤️🥰
Burcubugra snglysl Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ilk hamileliğimde kız demişti doktorum 16. Hafta da çok memnun olmadığım için farklı bir doktor a gittim 20.hafta erkek dedi ve erkek oldu 😊
snglysl Burcubugra amin inşallah cümlemizinkini 🙏 1 ay daha bekleyeceğiz ne yapalım artık 😞 Sağlıkla gelsinde ne olursa olsun hiç önemli değil 😇😇
nes2009 Burcubugra Şiddetli bulantı sebebiyle 11+3te gittim bebek 3gün önden gidiyormuş yani11+6 da tahmin etti canım perşembe kontrolümüz var değişirmi bilmiyorum çok sabırsızlanıyorum 🤷🏼♀️