Glsm98 canım dün akşam yeme içmeyi 10da kestim bugün sağlık ocağına gidip açlık kan şekerime baktırdım 66 çıktı pazartesi günü şeker yüklemesi yaptırdığımda 114 çıkmıştı korktuğum için bugün yine gittim şeker yüklemesi yaptırmadan önceki gece portakal ve şekerli şeyler yemiştim bence akşam en son ne zaman yediğinle fark ediyor değerler doktorum diyabet değilsin ama dikkat etmelisin iner çıkar dedi düzenli diyeyim yok ama herşeyden dikkatli yemem lazım