giresun kaç aylık hamilesiniz. Benim de D vitaminim düşük hatta yanı sıra kan,B12, Demir de düşük. Kadın doğum doktorum çok korkuttu. Dahiliyeye git dedi. Dahiliyeye gittim doktor rahatlattı. Genelen hamilelikte olabilen bir durum ve ülkemizde bu değerler bir çok insanda düşük sıkıntı etme dedi. Damla verdi D Vitamini için. İçin rahatlamazsa dahiliye doktoruna gidebilirsin😊