kalben_duam Esraguler başka başka doktora gidincede inan insanı deliye döndürüyolar hepsi farklı konuşuyobana hamileliği zehir ettiler başlarda
Gamze-55 Bende 19 haftalığım ve bebeğim cok fazla hareket etmiyor cok nadir hissediyorum ve bisey vardır diye cok korkuyorum 😨
Ssmzsh Gamze-55 ilk gebelik mi canım birde 24.haftaya kadar normal bi durum benim kızım çok sakindi 30lara geldiğimde hareketlenmişti normal korkma kafana takıp kendini üzme 😇
Ssmzsh kalben_duam benim hep sağ taraftaydı solda bşey yoktu baya büyüyünce iki tarafta hissettim oda 30lu haftalardan sonra şmdi 39+ Yım hissrtmediğim yer kalmadı🤭 normal yani büyüdükçe daha iyi anlarsınız😇
kalben_duam Ssmzsh çok sağolun içimi rahatlattınız. İlk gebelik olunca herşeyi bilemiyo insan. Tam 30 haftalığım umarım dediğiniz gibi olur😊
Gamze-55 Ssmzsh Evet ilk gebeliğim benim de kız herkes öyle diyor ama ilk olunca biraz endişeli oluyorsun cuma günü detaylı ultrasonumuz var o güne kadar sabretmeyi düşünüyorum 😊teşekkür ederim bu arada
kalben_duam Gamze-55 o haftalarda benimde öyleydi canım çok nadir hareket hissediyodum büyüdükçe hareketlendi kızım. Allah hepimizi sağlıklı bebişler nasip etsin
Ssmzsh kalben_duam ilk gebelik malesef her durumdan korkuyor insan:) sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤗