Sonunda doğum hikayemi yazmak bana da nasip oldu evet bende sonunda doğurdum her ne kadar normal doğumu istesem de spinal sezeryanla geldi bal oğluşum. Benim doğum hikayem çokta kötü başlamdı 3 yıllık evliyim ve rabbim bana 2 yılda nasip etti bende ve eşimde hiç bi sorun yoktu ama nasip işte tamda vazgeçmişken rabbim nasip etti ramazan ayında gebe kaldığımı öğrendim zor bi gebelikti çünkü ilk aylar kusmaktan mahf oldum ama çok şükür yinede sonrasında ağrım sızım olmadı ama 23 ocak günü sabah kahvaltı hazırlarken suyum gldi zaten haftası geçmişti ve gwlmiyodu sıfır sancıyla hastaneye gittik hemen muayne ettiler zaten doktorum bana normal doğum yapamayacağımı çatımın dar olduğunu söylemişti ama biz normal olur diye beklemeyi tercih ettik neyse hastanede zaten kahvaltı yapmamıştım beni direk ameliyata hazırladılar ameliyata girdim uyuşma oldu o biraz acıttı ama dayanılmayacak gibi değildi sonra sonda takıldı ameliyt başladı bebeği almalafı 15 dk sürdü bnm dikişim falan 45 dk buldu size olan önerim depent mutlaka yanınızda olsun bebeğin sütü hemen gelmiyo aç kalmsın diye mama yanınızda götürün k.bkmayın heycanlıyım sormak istediğiniz bişey olursa cevaplarım seve seve 😍🤗