Bussratozaan Kızlar selam 8+1 im bugun doktora gittim tek kese de iki bebekten şüphelendi ikiz olabilir dedi ama kesin bişey söylemedi haftaya belli olur dedi bende cok merak ediyorum acaba böyle gwç öğrenen oldumı? Ve tek kese ikizleri zararlımı? Tehlikelimi
Suzii-90 Bussratozaan kuzenim tek yumurta ikizi doğurdu simdi masallahlari var 33.haftada erken doğum oldu ama gayette sagliklilar yani
Yooookkk1 Bussratozaan bırsey olmaz herseyin kotusunu aklına getırme ılk ne guzel ikiz annesi olmak brnım kuzenımınkı tek yumurta ıkızıydı aynı kesedelerdi hiç bir sorun olmadı cok sukur ıyıler buyuduler
Aryam-15-15 Bussratozaan tek yumrta ikizi riskli bi durum evet cnm bnimde vardi 21 haftda erkn dogum olmstu ins rabbim sana kalbindekni nasip eylesin
ratatosk Bussratozaan düşünmeyin kötüsünü tek bebek olup da kordon dolanan bebekler de var yani Dr da ne bileyim biraz erken konuşmuş. İkiz gebelikler tek veya çift farketmez her zaman riskli grup olarak görülür erken doğum vs gibi ihtimallerden ama yine de bu da illa olacak diye bişi yok. İçinizi rahat tutun stres yapmayın 🤗
Mineust Bussratozaan bende tek yumurta ikizlerine hamileyim canım. 7 de kalp atışı için gittigimde tek bebekti 10. Haftada 2 bebek oldugunu ögrendim. 33. Haftadayım Allaha şükür bir sorun olmadı. Hatta doktor normal dogum bile yaptrırım seni diyor
Suzii-90 Bussratozaan valla zamanında ogrendi galiba canim kese görmeye gidince ama olabilir tabi 8 haftalikkende varsa içecek suyu gelir dünyaya canim aklına başka bisey getirme onun ikizler kiz cok da tatlılar 😊
Deasalp Bizde 13. Haftada öğrenmiştik tek yumurta çok şükür 29 aylıklar hatta abla bile oluyorlar Allah gönlüne göre versin inşallah içini ferah tut
ikizannesi24 Bussratozaan benimde 11 haftalık ikizlerim var canım 5. Haftada öğrendim ama benimki çift yumurta olduğu için iki kese olunca farketti hemen doktor . En rahat çift yumurta ikizleri oluyormuş her şeyi ayrı olduğu için ama ikizler genel olarak çift de olsa tek de olsa riskli normal gebeliğe göre ama korkutma kendini sonuçta bir sürü tek yumurta ikizleri var ve çok tatlıı oluyorlar inşallah varsa da öyle bir şey sağlıklı olurlar sen kendini strese sokma üzülme iyi şeyler düşün ☺️
badecanisik Bussratozaan çok güzel birşey hep ikizim olsn isterdim😍genetikmi acaba ailenizde varmı ikiz durumu merak ettm..
Bussratozaan badecanisik hayır kimsede yok vallahi bizde birde klomen kullanıp çatşamam oldu tek yumurtam gelişmişti
deleted270 Bussratozaan canım iğnein kaçıncı günü öğrendin idrar testimi yapmıltın anltırmısın Ben iğnenin 11.günündeyim çok çok silik çizgi cıktı