Secil_zeynep Gzmmmmmm bende ilk kızımda sebamed kullandım çok memnun kaldım şimdiki kızım için de sebamed aldım💕
Papatyaca Gzmmmmmm ben ilk çocuğumda 1 yaşına kadar kullandım çok memnundum şimdi 2. Ye hamileyim Allah nasip ederse bunada düşünüyorum
bu-relives12 Bende Sebamed aldım herseyini iyi diye duydum araştırdım ama bebekte kullanılmadan anlaşılmaz bence hepsinin vücudu yapısı farklı olucak
Helly_3212 Ben ablamda gördüm de aldım. Harika bi set. Daha kullanmadım ama ablamdan gördüğüm kadarıyla süper ☺️
bu-relives12 Gzmmmmmm katkılı olmayan ne var ki sonuçta hepsi kimyasal tabi bizim görevimiz en az katkilisini bulmak ve Sebamed de çok katkı maddesi yok diye biliyorum