ece_2206 Aselinannesi12345 ben de soluk alıp kapıyorum tekrar sürekli Yalnız yaşamaya Alışınca insan birilerine ayak uydurmak zor
Nurunannesiii12 ece_2206 bebeğime.bisi olmasın ben doğuma kadar sadece makina ile idare etmeye raziyim alerji hapi gece hapı olmadan neler cekiyorum.allah sizleri korusun 🙏🙏🙏
Nurunannesiii12 ece_2206 nefes egzersizi yapın aciliyosa üstten açın pencereyinyada hafif aralık olsun
civcivimm_ Benim de oluyo bugün sırf nefes alamiom diye yemek bile yiyemedim her an nefesim kesilecek gibi
paradiseeeeee ece_2206 bende öyle yavaş yavaş yiyorum sindiremiyorum artık ki 23 haftadayım ben sen benden çok daha iyisin bu aylarda böyleysem 30 dam sonrasını düşünemiyorum aslında az yavaş yemek iyi oldu kilo alma konusunda dengeli gidiyorum en azından
Secil_zeynep ece_2206 35+5 olduk bende korkuyorum doğum zamanı hasta olmayayım diye ama çok daralıyorum herkes normalken ben daralıyorum😅