meral9494 aynı şeyi şu an ben yaşıyorum sanırım ama bilmiyorum bende burda bekleyeyim cevapları ☺️ Aralık 12 de adet olmuştum bu ay da gebelik bekliyodum 6 gün gecikti ama 18 inde pazartesi adet oldum ama ilk gün normal kanama gibiydi ikinci gün siyahımsı çamurumsu oldu ve bikaç gün o şekilde leke geldi sadece🤭 ve cumartesi günü ovulasyon testine başlayacaktım ama sağ kasığımda ağrı vardı ve adetim herzamanki gibi olmadığı için içime kurt düştü test yaptım anında çift çizgi çıktı kan verdim beta hcg 103 çıktı bugünde verdim 163 çıktı hamile miyim değil miyim bende tam anlamadım 🙈 Allah hepimize sağlıklı gebelikler nasip edip sağlıklı evlatlar versin inşaAllah 🤲🏻